Internetbureau Beter Bekend: Jonge ondernemers met een passie voor het web – Business Club N.V.

Internetbureau Beter Bekend: Jonge ondernemers met een passie voor het web

Inspiratie-ontbijtsessie ‘Vacatures invullen 3.0’
6 november 2018
In ontwikkeling bij Ifective
20 november 2018

Jonge ondernemers met een passie voor het web

 

Als één van de jongste bedrijven binnen de Business Club N.V. timmeren ondernemers Niels (23) en Jens (25) flink aan de weg. Dagelijks zetten ze zich in om de online positie van andere ondernemers te versterken. Ze hebben ondernemers een hoop kennis te bieden. Middels een terugkerende bijdrage aan Insights willen de mannen deze delen. Een eerste kennismaking met Internetbureau Beter Bekend.

 

Hoe zijn jullie begonnen met ondernemen?

Jens: “Na beiden een aantal jaren als freelancers gewerkt te hebben, waren we allebei toe aan een nieuwe stap. Na een aantal gezamenlijke opdrachten kwamen we er achter dat we eigenlijk op heel veel fronten op dezelfde lijn zaten.” Op 1 augustus 2017 bundelden Niels en Jens hun krachten. Zo was Internetbureau Beter Bekend geboren.

 

Welke diensten bieden jullie aan jullie klanten?

Niels: “Als full service internetbureau zijn we je graag van dienst bij het ontwikkelen van je online identiteit. Zoals onze naam al doet vermoeden, gaan we graag samen aan de slag om je online naamsbekendheid te vergroten. Samen ontwikkelen we een maatwerk website die perfect aansluit bij je doelgroep. Daarnaast gaan we aan de slag met online marketing zodat jouw doelgroep je direct weet te vinden.”

 

Jens, wat vind je zo interessant aan je vak?

“Het internet ontwikkelt zich razend snel. Nieuwe technieken dienen zich continu aan. Het is dus belangrijk om altijd alert te zijn en bovenop nieuwe trends en ontwikkelingen te zitten. Ik ben ontzettend leergierig ingesteld. Wanneer ik iets lees over een nieuwe techniek of functionaliteit, dan ga ik direct onderzoeken hoe we deze kunnen implementeren in één van onze producten.”

 

Niels, je bent ook actief op het Deltion College?

“Klopt, momenteel geef ik namelijk nog één dag in de week les op het Deltion College in Zwolle. Tijdens deze lessen leer ik studenten de verschillende processen van web development.

Ook bereid ik de leerlingen voor op de nationale beroepskampioenschappen die volgend jaar maart georganiseerd worden in de Rai Amsterdam. De ervaringen die ik heb opgedaan tijdens mijn deelname aan de WorldSkills wedstrijden in São Paulo probeer ik over te brengen op de studenten.”

Jens, wat maakt voor jou een goede website?

“Naast een moderne uitstraling die past bij de huisstijl van het bedrijf, moet een website vooral functioneel zijn. Dit betekent dus dat hij volledig moet functioneren op zowel desktops als mobiele apparaten. Daarnaast moet de website bezoeker getriggerd worden om iets te bestellen, of om contact op te nemen.”

 

 

Niels, heb je tips voor ondernemers die op zoek zijn naar een nieuwe website?

“Ja! Kom gerust eens bij ons langs! Zoals Jens al zei bestaat een goede website uit verschillende factoren. Wat we vaak zien is dat er een nieuwe website gebouwd wordt, maar dat er vervolgens niet zo veel meer mee gebeurd. Het is belangrijk om bezoekers naar je website te blijven trekken. Vervolgens wil je deze bezoekers aanzetten tot een bepaalde actie. Een website is een investering, maar als je het goed doet levert deze op de lange termijn nieuwe klanten op.”

Niels en Jens zullen niet alleen in Insights kennis delen. Op 14 november organiseren zij een workshop over Google Analytics in de Business Club Academy. Ondernemers kunnen deze kosteloos bijwonen. Lees hier meer.