Boek ‘De Marketing Monnik’ ter beschikking gesteld voor Business Club ’t Harde – Business Club N.V.

Boek ‘De Marketing Monnik’ ter beschikking gesteld voor Business Club ’t Harde

Business Club ’t Harde sluit zich aan bij Diamant van Midden Nederland
30 januari 2015
Ondernemen is Topsport met Rintje Ritsma
18 februari 2015

Boek ‘De Marketing Monnik’ ter beschikking gesteld voor Business Club ’t Harde

In december 2014 heeft de boeklancering van ‘De Marketing Monnik’ plaatsgevonden. Deze Business Roman is geschreven door Klaas Klunder, die zijn jarenlange ervaring in Marketing, Communicatie en PR in een spannende verhaallijn heeft gebundeld. Het boek is voor Business Club ’t Harde ter beschikking gesteld als relatiegeschenk.

Tijdens een van de pilot-sessies van Business Club ’t Harde heeft Klaas Klunder een presentatie gehouden over Online Marketing. In juli 2014 was er een vervolg middels het seminar ‘Penguins op de Veluwe’, een verwijzing naar de organiserende partijen Business Club ’t Harde en Marketing Penguin. Klaas Klunder is binnen Marketing Penguin werkzaam als CEO en heeft nauwe contacten met de organisatie van Business Club ’t Harde.

Klaas Klunder

‘Business Club ‘t Harde is enorm gegroeid het afgelopen jaar. Hier en daar heb ik wat marketing tips mogen geven aan de organisatie, die wellicht in het bereik en de aanwas van leden hebben geholpen’ zegt Klaas Klunder. ‘Het enthousiasme van het bestuur waardeer ik, en daarom wil ik hen graag helpen door middel van het ter beschikking stellen van mijn boek’.

De boeken worden gebruikt als relatiegeschenk voor de leden die een bijdrage leveren aan Business Club ’t Harde. Zo hebben Brand Timmer van Accountantskantoor Timmer en Helga Wijnne namens Ifective de eerste exemplaren van Business Club ’t Harde mogen ontvangen voor de tijd en moeite die zij in de bijeenkomst van 28 januari hebben gestopt.

Het boek ‘De Marketing Monnik’ is te verkrijgen via www.marketingmonnik.nl.

Helga Wijnne, Marcel van 't Hul