Woningsadviseurs – Business Club N.V.

Woningsadviseurs

Van Zon Arbeidsbemiddeling
7 december 2016
Melkveebedrijf Visstein
7 december 2016

Woningsadviseurs

Jannetta vond het maar raar, die makelaars wereld. De focus van de markt op ‘de stenen’ en het verschuiven daarvan in plaats van te focussen op de potentiële koper, vond ze als marketeer gewoonweg vreemd.

In 2010 besloot ze daarom, samen met haar man René Hoksbergen, een makelaardij op te zetten, gebaseerd op marketingprincipes. Ze wilde het negatieve imago van de makelaar ombuigen en laten zien dat het ook anders kan. Woningadviseurs focust zich op alle klanten die betrokken zijn bij het proces. Dus niet alleen de verkoper, maar juist ook de koper van het huis.

Bij Woningadviseurs is er dan ook gekozen voor een landelijke aanpak, vanuit een centrale organisatie. Niet meer alleen huizen verkopen in een straal rondom de vestiging, maar in heel Nederland. Geen duur kantoor op een A-locatie met een etalage, maar een kantoor in een bedrijfsverzamelgebouw. Geen ‘secretaresse’ voor de ondersteuning van de makelaar, maar hoogopgeleide, jonge mensen die mee kunnen denken bij de marketing en verkoop van een huis. Medewerkers die echte, oprechte aandacht hebben voor iedereen die met ons belt, mailt, chat, Twittert, Facebookt, etc…